You gotta have the patience
and believe you’re gonna make it
gotta hold on

I know you’re tired of surviving
but you gotta keep on trying
gotta hold on

Detta är raderna som jag behöver just nu! Har tagit ett rejält steg bakåt i ångesten. Allt med Kiwi har nästan fått mig totalt golvad av stress. Jag dras med ett konstant illamående och jag vill bara ge upp.
Fan, jag vill bara kunna leva ett normalt jävla liv utan ångestmonstret som ständigt lägger snavben på all min framgång. Jag vill ha ett jobb och en normal jävla inkomst och kunna leva på något annat än fucking existensminimum!
Jag släpar på en ständig prestationsångest att leverera, att göra alla nöjda. Jag vill känna att jag duger och att just jag är behövd något jag väldigt sällan i livet känt. Jag är så fucking trött på att alltid behöva kämpa, att alltid var på vakt. Jag vet inte hur länge jag kommer orka.

Jag har litat på imorgon
såsom en troende tror.
Jag skulle gjort så annorlunda
om jag gick i andra skor

 

