Tiden springer iväg! Det har varit ett par intensiva veckor med jobb, träning för både mig och hunden och väldigt trevligt umgänge!  Jag har knappt hunnit tänka, haha!

Hunden har skadat sin stackars svans. Jag vet helt ärligt talat inte vad som hände, jag och Hugo var ute och sprang med henne och när vi kom in igen blödde det ifrån svansen och två kotor på svanstippen var skalade från hud och vävnad. Efter mycket om och men fick vi tag i en bil och kunde åka in till Läckeby. Så satt vi där inne halva natten, jag Linn Hugo och kiwi. Vi lämnade kiwi där för operation dagen efter och var inte hemma förens halv sex dagen efter.
Operationen dagen efter gick bra och hon skrek av lycka när jag och Isabelle hämtade henne. Tratten är piss enligt Kiwa och hon har redan haft sönder två stycken. Hon tänker inte på var hon går och slår sönder dem mot vägghörn, kanter på bord, dörrkarmar etc.

Annars har jag gjort en jävla massa. Tränade specialsök en hel helg och sedan haft tjejkväll med alla utan en av mina fina gäris!  Säger nog alldeles för sällan hur mycket jag älskar mina vänner!

Jag har även roat mig med att plocka isär min mountainbike. Det började med att jag bara skulle laga punktering på bakdäcket men det slutade med att jag plockade bort framdäcket, sadeln, styret och framgaffeln men så är völ liver med ADHD i guess! Jag har dock fortfarande inte fått ihop den igen helt så det står mest och samlar damm i mitt rum just nu.

Denna helgen som var spenderade jag i Hultsfred. Blev bortskämd med massage, lagad mat och skumbad. Vi var även hos en av hugos kompisar och spelade det nya zelda-spelet som var väldigt nice! Vi uppfann en ”ny” maträtt bestående av pannkaka med banan och toblerone i som man lägger  i aliminiumfolie och slänger in i ugnen, helt fantastiskt gott!

Jag slutar aldrig förundras över hur underbar han är, jag kan verkligen vara mig själv och behöver inte hålla tillbaka något. Han ser mig och ger mig all bekräftelse jag behöver på att just jag duger. Im so happy!

Behövde nog träffa din motsats
som saknar allt du gav mig den dagen du tog plats

Du var dig själv och jag mig själv det är nog sagt
utan dig jag lämnar ödet oklart för mig
en dag ska det visa sig att du var den rätta

 

 

