Bloggen har varit tyst ett tag som vanligt när jag mår bra! Jag har fullt upp eftersom jag börjat arbetsträna på hundhuset här i stan. Trivs verkligen jättebra och har skött praktiken helt fläckfritt vilket aldrig skett förut på tidigare platser. Kiwi tycker dock inte riktigt att  hunddagis är lika kul som mig! det är tråkigt att vara ensam och höra matte längre bort, det är tråkigt att vara ute och leka även om hon har vissa favoriter som hon kan racea ett tag med.

Här om dagen lyckades jag släpa med Isabelle och träna Kick ´n box. Det var helt sjukt jobbigt men vi överlevde faktiskt utan en mördande träningsvärk. Uppvärmningen var dock det mest påfrestande. Det var kul iallafall och jag kommer lätt vilja fortsätta! Det är helt perfekt sätt att få ta ut alla sina frustrationer på!

Jag har även lyckats få tag på ödlor igen! Leopardgeckos! världes mest chill ödlor. Spraya en gång om dagen fylla på mat och tömma bajs sedan sköter de i stort sätt sig själva alldeles utmärkt! Index och Pinkie har bott här i nästan en månad nu och de ömsar och skiter som de ska vilket är skönt eftersom leosar lätt blir förstoppade.

Sen finns det ju även han den där som tar upp en del av min tankeverksamhet. Han vars beröring får mig att ständigt vilja ha mer. Han som får mig att känna mig uppskattad och som får mig att uppskatta mig själv.

Jag satt på ett möte bland viktiga män
Dom sa: Du har inte hittat din marknad än
men skriv på för oss så kan vi snacka sen
Jag gick min väg och kom aldrig igen
Det är ett fritt liv

dsc_0401.jpg

 

 

