Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva här. Finns det något att skriva? Jag känner mig mest tom. Från att laddat batterierna i hans famn till att känna mig orkeslös. Jag kollar på sleepless i seattle och jag relaterar som fan till huvudkaraktären. De flesta människor får bara en love of their life, jag har fått två. Jag tror aldrig att jag kommer älska på det viset igen.
Jag blir arg och besviken för att jag inte bara kan gå vidare emotionellt.  Varför kan jag bara inte kan skita i honom och faktiskt vara med någon som bryr sig på riktigt? Jag blir arg på honom för att han spatserar in i mitt liv igen efter denna tid som om inget hänt och är så absolut sitt underbara sig själv och inte ens tänker två gånger på hur jag kommer må efteråt. Inte ens frågar.
FAN. Jag hade verkligen inga förhoppningar eller ville något innan helgen och det har inte förändrats men jag känner mig lite irriterad och utnyttjad ändå. Jag ljuger för mig själv om jag skulle säga att jag inte vill ha honom i mitt liv men det är fan inte sunt det här. Jag klarar det inte och jag borde kapa bort honom helt men jag är förlamad.

 

