Jag pendlar mellan en ständig känsla av att må så jävla bra och INGET kan ta ner mig från min fucking tron till att kräla i smutsen av självhat. Andras dömmande ord tar hårdare men smälter även lättare för de fina orden. Hur vill jag att mitt liv ska se ut? Att bryta normer tär som fan! Känns som om jag förlorat en av mina bästa vänner och det gör ont men har jag verkligen tid för dömmande blickar? Orkar jag ständigt försvara mig själv?

I wish that every human life might be pure transparent freedom.

Jag gav mig i kast idag att påbörja Simone de Beauvoir´s bok ”Det andra könet”. Sorgligt nog gick biblatanten ner och hämtade den dammigaste boken i magasinet. Borde inte fler vilja läsa denna feministiska bibel?

received_10154912769569500.jpeg

Ikväll får jag besök och jag måste nog duscha och fixa mig lite för den där extra kicken av snygghet! Just nu är mitt hår tovigt och jag luktar nog ganska instängt hehe.
Skönt att vara hemma, har varit väldigt mycket i Hultsfred sedan nyår och även om det varit jättetrevligt så är hemma alltid bäst.

dsc_0313.jpg

You’ll need courage because polyamorous relationships can be scary. Loving other people without a script is scary. Allowing the people you love to make their own choices without controlling them is scary. The kind of courage we’re talking about involves being willing to let go of guarantees – and love and trust your partners anyway.

