Det har gått en månad. En månad har förflutit. Mycket är annorlunda, jag till exempel. Jag skiter nu mera i monogami. Kanske är jag bara bitter på kärlek eller har jag äntligen kunnat släppa samhällsnormen och kan bara vara mig själv?
Jag kom att tänka på dig förut idag. Det är inte lika vanligt längre. Jag funderade på hur det är med dig. Hur går det med the big future? Är du lyckligare nu? Har du funnit vad du söker? Känner du äntligen vad jag en gång kände för någon annan? Jag hoppas på det.
Jag hoppas inte längre på att det är du som skriver när min telefon plingar och det är skönt! Det tog mycket krafter att ta mig hit, till en plats där du inte längre är allt och jag kommer aldrig mer sätta mig i den sitsen igen.

En dag kanske jag skriver en rad eller två direkt till dig men inte idag.

