Livet flyter på och det gör jag med. Har näsan över ytan och jag tror att jag är påväg någonstans. Lite suddigt fortfarande men jag andas och jag lever! Jag känner mig mer levande än på länge och det känns så bra! Jag omger mig med människor jag verkligen avgudar och skiter i normen.

Se dig själv och se dig omkring
Är det viktigt att jag bara är din
Kroppar möts
men det kommer först efter själens
Själens törst

Nackdelen med att vara poly är de stora förlusterna på vägen. Människor man verkligen tycker om som inte klarar av sättet man lever på och det svider som fan.
Sen ska man inte glömma de som är oförstående och försöker trycka in en i ledet av tvåsamhet, de som aldrig kommer förstå för de kan inte tänka utanför lådan.

Jag var aldrig som dom andra
Jag var konstig, annorlunda
Missförstådd, felbehandlad
Det fick mig o börja undra
Är det mig det är fel på?!
Eller är jag för äkta för er?!
Jag kan berätta för er…

Har slutat helt att ens, försöka passa in
Passa in
Platsa in

 

